Pouze 1 % lidí dokáže v nepříjemné záhadě určit, který šálek se naplní jako první.
Tuto hádanku uhodne pouze 1 % lidí / Koláž Glavred, foto: depositphotos.com, Denní kvízy a hádanky
Pozorně si prohlédněte fotografie těchto sedmi pohárů, protože tato náročná hádanka vyžaduje pozorný pohled. Tuto hádanku nedokáže správně vyluštit 99 % lidí.
Zapojení mozku do řešení hlavolamů je skvělý způsob, jak si udržet ostré schopnosti řešení problémů. K tomu vám může pomoci křížovka, sudoku, videohra nebo hlavolam, existuje mnoho skvělých způsobů, jak si udržet ostrou paměť a kognitivní schopnosti. Tato logická hra naplní váš slavný pohár moudrosti.
Který pohár se naplní jako první? / Foto: Denní kvízy a hádanky
Tento obrázek sedmi pohárů s nápisem „Který pohár se naplní jako první?“, který zveřejnil server Daily Quiz and Riddles na X (dříve známý jako Twitter), se může zdát na první pohled jednoduchý, ale ve skutečnosti zobrazuje úžasnou dynamiku vody. První šálek pod kohoutkem má dvě trubky v různých úrovních vedoucí do dvou různých šálků, které mají své vlastní trubky vedoucí do dalších šálků, píše zrcadlo.
Tato záhada, kterou prý dokáže vyřešit jen 1 % lidí, vyžaduje, abyste se na šálky a trubky podívali blíže, než se na první pohled zdá. Některé trubky jsou ucpané a některé šálky v nich mají díry. Co je tedy potřeba k vyřešení této hádanky?
Na první pohled byste si mohli myslet, že vítězem je hrnek č. 4, protože je přímo na dně. Když se však podíváte pozorněji, zjistíte, že trubka spojující kelímek č. 3 a kelímek č. 4 nemá žádný otvor, což znamená, že jí nemůže protékat voda. Stejně tak poháry č. 5 a č. 6 mají ucpané trubky, které k nim vedou, což znamená, že ani jeden z nich se nemůže stát vítězným pohárem, protože jimi nemůže protékat voda. Pokud se pozorně podíváte na hrnek č. 7, zjistíte, že je v něm otvor přímo na dně, což znamená, že případná voda vytékající z hrnku č. 2 bude vytékat právě spodem.
Pochopili jste to správně?
Správná odpověď / foto: Daily Quiz and Riddles
Ve skutečnosti je jediným hrnkem, který lze naplnit, hrnek č. 3, spojený s hrnkem č. 1 trubkou pod hrnkem č. 2. Je to jediná nádoba, kterou lze skutečně naplnit vodou. Zvláště proto, že hrnek č. 2 je nejen přístupný trubkou dále nad hrnkem č. 1, ale je také spojen s děravým hrnkem č. 7, což znamená, že nikdy nebude plný.
Pravidelní hádankáři si na podobné triky mohou zvyknout, což znamená, že se na svět kolem sebe budete dívat jinak než dříve.
Dříve jsme vás také informovali o optickém klamu, ve kterém musíte za 20 sekund najít otisk psí tlapky. Stopa je ukryta tak dobře, že si jen málokdo všimne, kam se má na tomto obrázku podívat.
Můžete také najít lízátko mezi zmrzlinou za 6 sekund a zjistit, zda patříte mezi génie.
Pokud zjistíte chybu, zvýrazněte potřebný text a stisknutím kláves Ctrl+Enter informujte redakci.
Většina lidí si rozdílů na těchto dvou obrázcích hned
Spravovat Souhlas
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.